Tuesday, March 22, 2011

sate 20 cucuk dan awet muda

*Jemput makan...

* Habis licin lepas tu...

Orang kata, jangan dirosakkan rupa paras yang muda nih, nnti ko nyesal sbb dah berkedut-kedut. Maka jalan penyelesaian adalah pandang ke depan dan lupakan masalah yg sememangnya tak sudah-sudah tu. Selagi hidup kita akan tetap diuji, sesungguhnya owg yg d'syangi Dia adalah owg yg selalu d'uji Nya kan? : )

Maka untuk melenangkan diri aku, seperti yg aku bgtau dalam entry sebelum nih,aku telah melantak sate 20 cucuk semuanya. Miracle kan?...tula aku kalau korang nak tau, makan byk ok specially makanan-makanan kegemaran beta.

Sebut tu perut aku mula menampakkan susuk-susuk nyer...he..he..

*Kesimpulan hidup kena apy...baru awet muda...

9 comment(s):

CintaZulaikha said...

wahhh bahagianya leh abeskan sate 20 cucuk..gerenti tak leh bangon pastu ..huhuhu

idop kena sentiasa hepi. lupakan mslh lalu k..chill

bukankosong said...

bole je kak Ika, dh biasa melantak 20 cucuk,lgpun sate zaman skrg kecik je..

encikReza said...

bro;
ko beli sate kat pasar mlm sblh jj ko tu ek?

bukankosong said...

bukan...semalam mana ada pasar malam, beli kat tepi jalan area umah aku tu je...

::FAIZ FARISH:: said...

akupun suka makan sate. 50 cucuk pun takpe. aku akan habiskan....

Joey said...

dekat rumah aku takde jual sate laa...


p/s tolong belikan bleh...hihihihi

bukankosong said...

Faiz: ko lagi dasyat pada aku...

Joey: bole je..tp kat pasar malam sebelah Jusco lagi murah RM0.30 je...

encikReza said...

kat area umah???

bukankosong said...

reza: ye la..aku duk flat mawar au3, sebelah apartmnt mawar sari nih ada...