Wednesday, March 2, 2011

'Supernatural' yg merapu



Semalam pah balik keje dan sambil rehat-rehat layan TV.Aku terlayan Supernatural sekali.

Ingat tak cerita nih? Lama dah kan?...aku tak berapa pasti dh season berapa dah. Cuma semalam episode dia merapu sikit(actually bykkk). Kalau ada hamba Allah yg tak reti agama mesti dah sesat. Hebat tul owg pute nih permainkan hal-hal dunia tuhan.

Aku lupa semalam tajuknya apa sbb lepas bukak Tv tengok-tengok dah main,maka aku hentam tengok je sbb cerita nih bole d'layan.

Maka aku open je tgk just suka-suka.Kalau d'layan lebih sesat kan...

Macam biasa rr mereka nih suka wat isu malaikat dan syaitan. Gaduh-gaduh dan dua hero tu mati lalu masuk syurga.

Syurga cuma d'gambarkan hanya memori yg indah je ye.Yang d'putar-putar berkali-kali. Lepas tu ada malaikat kejar diaowg utk masukkan diaowg ke dunia manusia balik. Actually aku tak berapa paham sgt.Yang anehnya malaikat tu d'gambarkan susah giler nak jumpa/jejak dua hero nih. Aittt...kata malaikat takkan xjumpa cari kot?!

Then tuhan plak digambarkan kini kesunyian,motip!!!...dan seperti ada a few agenda tu tuhan tu macam blur-blur je dia tak tau. Padahal bukan tuhan ke merancang hidup manusia utk seterus-seteruanya kan?

So open jela tengok cerita nih...jgn duk ambik pot sgt...kan sesat lak.

Namun hati-hati gakkk...takut cerita macam nih ada udang d'sebalik batu , takut Kristian just nak sesatkan owg Islam cam kita.

5 comment(s):

intan.maisarah said...

:)
memang merapu banyak
dah lama tak tgk

CintaZulaikha said...

klu tgk pon sb suka2 jer

encikReza said...

betol pon..
dulu aku mmg follow citer ni
but lately dh ubah time
ader sikit malas + dh makin merapu
especially yg smlm
tiba² ader kebun syurga ke aper ntah..

Anonymous said...

Tu la korang...so kalau setakat nak have fun tgk..ok rrr

hamzah ian said...

ha'ah.. dulu aku minat.. skrg cam harm dah