Friday, March 11, 2011

Akhirnya... : )



Tadi singgah gi umah member jab lepas balik keje. Actually nak bagi hadiah kat kawan baik aku tu, sedih rasa sebab tak dapat hadiri majlis kahwin dia nanti cause terpaksa pergi majlis member baik sowang lagi yang diadakan kat Terengganu.

Terpaksaaa...sebab aku harus memilih. Persahabatan kami diuji macam-macam, walau majlis masing-masing hampir dekat. Akhirnya sehingga saat ini segalanya selesai sudah. Sayu je hati sebab bila balik keje nanti dia akan bertukar status dah...mungkin kami tidak boleh serapat dulu. Namun jauh d'sudut hati aku bangga sebab bakal suaminya adalah kawan kami juga.

Dah takdir kot dan dah jodoh jua dia bersama kawan kami seorang lagi. Mungkin sedikit khilaf sbb terpaksa memilih kawan di Terengganu sebab yg di sana juga kawan baik.

Aku mendoakan yg terbaik buat mereka berdua, semoga segalanya berjalan dengan baik dalam melayari bahtera rumah tangga. Tinggallah kami bertiga aje dalam lima sekawan yang baik yang masih belum mengakhiri zaman bujang. Tu pun ada seorang lagi yg akan bergelar suami pada bulan June nanti.

Last-last tinggal berdua je, aku dan seorang lagi kawan baik kat Perlis. Rasa syukur sebab masing-masing dah besar pun. Since pertama kali berjumpa tiga tahun yang lalu. Akhirnya masing-masing sudah d'miliki.

Bilakah giliran aku? Sama-samalah kita tunggu ye... :P

8 comment(s):

CintaZulaikha said...

yak sabau rasanya menunggu...kihkih

achik ezam said...

cepat2 kawen..nti bersawang
;0

Anonymous said...

Kak Ika: xde calon : (

sob..sob...

encikReza said...

xder calon @ demand tahap maya karin kot....

Joey said...

yeap.

aku pun harap ko dapat yang lebih baik dari sebelum ini :)

Anonymous said...

Reza: Mana ada demand, ko nih... :P

Joey: Moga yg terbaik...he..he..

encikReza said...

yolah tuuuuu...

Anonymous said...

Reza: tul la... :P