Tuesday, January 4, 2011

04/01/2011

Salam...

Aku rini cuti,ni baru bangun,waaaa....rasa lega setelah dapat cover tidur lewat malam tadi,biasala dah nama cuti kan? So korang wat pe rini? Keje? Selamat bekerja lah ya...my turn plak bercuti setelah public holiday lepas aku bertungkus lumus keje. Hu..hu..

So aku rini plan jab agi nak gi umah lama ambik TV, nak letak dalam bilik aku. Tambah koleksi...busan-busan leh layan TV dalam bilik plak.

Dah 4 hari kan di bulan Januari tahun baru nih? Rasa ada kelainan ke? Angka dah meningkat? sensitip? Aduiyaii...paham,saya pun sudah tua,redha aje,nama pun hidup mana bole balik ke masa muda plak.Syukur saja sebab kita masih diberi nafas utk berhembus pada hari ini.

Banyak iktiar,cerita dan usaha perlu dilalui dan dicoretkan lagi kat depan sana tu.Tabahkan hati dan proceed ajela ngn senang hati ya. Aku pun sama, berusaha seadanya.Never give up dan jangan pernah jemu,hidup memang macam ini ada pelbagai ragam dan ceritanya tersendiri. Caiyokkk!!!!

Umur belajar aku sudah habis, walau most blogger-blogger aku gi singgah blog diaowg semuanya masih belajar-belajar agi,muda kan?He..he..zaman itu aku telah lepasi dan resultnya adalah hari ini.Aku sudah 3 tahun melangkah ke suasana keje sama ada sedar atau tidak....mungkin bagi aku keje lagi seronok berbanding belajar sbb senang je ujung bulan mesti dapat gaji. Namun belajar ada istimewa gak, yg tiada galang gantinya adalah berjumpa kawan baru dan cerita baru. Berbanding keje hanya banyak difokuskan untuk memajukan ekonomi sendiri sebab di depan sana tu adalah untuk membina mahligai, jangan ko main-main...he..he...

Musim belajar dan study tu semua telah menjadi kenangan yang paling manis k dalam hidup aku.Macam-macam sehinggala aku terdedah ke dunia KL pada hari ini.Syukur...
Oh ya Alhamdulilah juga sebab follower aku bertambah hari ke hari walau tak seramai orang lain namun me kasih ekk sebab ikhlas untuk berkunjung ke sini. Tak macam beberapa bulan sebelum ini di mana aku tak fokus ke arah itu. Namun bila bertambah kawan maka bertambah pembaca serta bertambah komen.Ini telah membuat aku sedar bahawa blog ini seperti telah dihargai. Terima kasih semua...

Salam silaturrahim dari ku. Sama-sama rr kujung mengunjung mana tahu suatu masa nanti mungkin kita akan berjumpa,secara terancang @ tiba-tiba ke?


Thanks all...



Terima la Sedetik Lebih by Anuar Zain,lagu baru untuk blogger-blogger semua

ini adalah OST song untuk Hikayat Merong Mahawangsa yang akan ditayangkan tidak lama agi

Enjoy!


6 comment(s):

MiE sMiLe said...

selamat bercuti (^_*)
Suasana belajar??? tue la rndukan juga..
nk keluar dah nie hhuhu

Anonymous said...

mie: hu..hu..orait,happy holiday 2!

LURZAN TAZA LIMAJ said...

yeeayyyyy.....

Anonymous said...

hu..hu..apesal ang yang happy?bukan keje ke mlm ni?

Mrs Nurul said...

HIHI AKU DA TAK BELAJA NAK TUA DAH RASANYA..GAHAHA

CHECK ENTRI MANTAP
# QQ RINGS DONUT !#
# JAYA JUSCO BARU, MAHKOTA CHERAS#
# FAILED PARKING KERETA#
# NUFFNANG BUAT BLOG LEMBAP#
#AWEK KHAIRUL FAHMI KENA SERANG#

Anonymous said...

tu rr, sama rr kita