Thursday, January 6, 2011

Angkara AJL katanya...

* TV buruk je,tv lama...dah 5 tahun dah tau


Chupp!!! Nak tau tak apa rahsia aku sanggup gi ambik balik TV kat umah sana (umah lama) sehingga housemate lama mati kebusanan di umah mereka, sbbnya adalah...

Kerna AJL...kih..kih..sanggup tuh, btw rasa cam lengkap plak bila dah ada TV kat bilik, selain ngadap laptop aku leh ngadap Tv nih, xde rr boring sgt.

Tp kan...korang kan...aku kena bayar bil ASTRO plak kat c,tuh .Ya rr ASTRO tu atas nama aku kan, mana leh function ASTRO tu tanpa TV,lainla kalau member aku beli TV baru. Pasrah aje.

Asalnya aku ingat nak beli TV baru je, tp sbb mengenangkan bulan nih duit kena catu sbb nak gi bercuti ke Singapore maka terpaksa rr wei. Hurrrmmmm....

Apa-apa jela, asal senang hati je.At least Ahad nih leh layan AJL dan lain-lain hari leh layan cerita kat TV. Lama rasanya tak tgk TV.

Anugerah Juara Lagu sebenarnya mcm hilang taring sejak CT xde, tp aku dapat tau CT ada wat persmbahan gak...kira ok rr. Sape menang malam tu? Entahla...tgk2 mcm Faizal Tahir je, tp Yuna cambest gak plus aku suka lagu Sofea Jane. Namun xkisah sape menang yg penting pada malam itu semua persembahan harap ada kelainan mcm tahun sudah. Bagus bangat, cam dah kuar dari format lama.


Orait AJL...can't wait! Sanggup ambik keje pagi tuh sbb AJL.He..he..

8 comment(s):

Joey said...

I've got the same antenna on top of my tv juga. Antenna ngan tv pun beli kat jusco..hihihi. Tapi dah tak pakai kot. Sebab suscribe astro.

P/S Since I've been living alone, I couldn't care less about AJL or any award shows. But i'll be watching it if there's nothing else interesting to watch. For me, AJL sedikit boring tanpa kategori.

efa said...

yeah...jgn tkr channel dh hahaha...tak sabar dh eh huhu

amry said...

sesekai reease tension dengan menonton tv...boeh gila tak ada tv waau dah jarang tgk tv..hehe

Anonymous said...

Mr J: Oh ya ka..hu..hu..so selalu wat pe?

Efa: itu mesti lol

Amry: Tgk bila rasa nk tgk je...

Joey said...

Tgk tv. Surf internet. Beli makanan kt jusco@call pizza. Not necessarily in that way lah. That's my life everyday lepas kerja.

P/s kadang shopping food dgn detergen kat jusco.

Anonymous said...

wooo...me kasihla selalu shopping kedai kami k.He..he...

LURZAN TAZA LIMAJ said...

yeeayyyy... aku kene tengok kat opis, xbole p stadium, uwaaaa

Anonymous said...

Zat:a ah kan, ko kan keje kat c,tu.Tak pe at least leh tgk gak.