Saturday, January 1, 2011

Catatan ringkas 01/01/11

Tadi seperti serba tak kena sat, aku pun tak tau nape? May be tidur lepas maghrib kot...abaikan!

Hari ni aku byk fokus akan hal keje, walau tahun baru aku tetap kena keje sbb kami semua cuti dapat hari lain. Tapi masa rehat kerja tadi sempat pergi Hulu Langat, member kahwin, mkn free agi plus owg duk free-free tanya aku bila nak kahwin? Aduiyaiii...masa berhibur tak habis agi la weh... : )

Oh ya, sorang member aku merangkap ex housemate aku merangkap member yg penah jadi member baik aku bertunang rini. Congrats fren! Moga ke jinjang pelamin ekk..

Malam ini adalah aktiviti lipat baju dan memanjakan diri agi. Mungkin layan DVD if rajin @ sebaliknya. Esok aku mau bgn awal, kene bangun awal sebab open store...surprisely dua ari berturut-turut plak tu. Redha!Tak pe,tak kisah sbb nnti bole balik awal.

Sekian catatan 01/01/11...


Jom layan kechumilan nih jab (segmen sengang-sengang)

.

.

.

V

.
.
.
.
V


*Buat masa skrg aku mahu bertenang,senang dan lenang...

2 comment(s):

APAN said...

27 tu wajib kawen da tu...
haha...

Anonymous said...

ala...muda agi rr.He..he..