Tuesday, January 11, 2011

Versi cuti



Sekejab ok sekejab tak ok! kentut betul internet aku nih.Marahkan nnti terpelanting ko ke dinding baru rr terkeluar isi perut tu kan en broadband kan? Kalau tak kerana jasa-jasa ko lama dah arwah tau.he..he..

Aku tau ramai yg alami situasi mcm nih tambah-tambah masa kita ngah semangat nak layar bahtera internet kan? Lupakan hal ini sbb aku tau xleh nk wat apa-apa pun,bill pun bukan tak bayar cuma line je yg sesiput sesedutan.

Oit! Hari ni birthday penyanyi no.1 Malaysia rr, dato Ti kita.Happy birthday kak CT moga cepat dapat anak ya serta success sokmo di arena seni tu walau tok Ti dah over pencapaian dah. Hu..hu..Janganla tangguh kuar album tu ya ada peminatmu nak beli nih...kih..kih..lama tak dgr material dr Ct since CTKD yg tak berapa berjaya tu.Tak berjaya ek?

Plus ada gak khabar angin yg FB nk tutup.Malas nk layan...tgh tgh hot tiba-tiba nak tutup plak nape? Katanya si empunyer FB tu tension sbb tu nk tutup. Ya ka? Apa-apa jela, aku boleh wat dek je sbb aku tak selincah dan tak segirang dulu kat FB.Update status pun boleh dibilang ngn jari. Maklumlah kena hati-hati update kat c,tu sbb byk mata dan telinga yg melihat dan mendengar. Team-team keje aku ramai sgt,tambah-tambah ngn bos sekali wei!

Aku byk kat c,ni...my Bukankosong nih.Mostly hari hari update beb,sbb masih ngh suka agi katanya. Kadang-kadang issue-issue merapu pun aku update.Ha...ha..sbb tuu lambat dapat follower(s) walau dah berbulan-bulan aku bersama blog tercinta nih.

Ok...rini cuti agi,rest agi dan suka hati lagi.Bermalas-malasan tahap raja-raja tau.Kuar pun tak sbb nak save duit sikit utk ke Singapore nnti.Suka-suka.


Tata

6 comment(s):

efa said...

happpy birthday utk dato siti..yeah tenet ni mmg kekdg sesipu sungut hahaha btw pasal fb tu kan..ish bru ja nk syok2 kt fb sekali haish..btw amboi lama rest2 yea

Anonymous said...

efa: biasala...ponat sngt keje

LURZAN TAZA LIMAJ said...

ajak la aku beb, huhuuu

Anonymous said...

Zat: Ajak apa nya?

Joey said...

Seronok gak bercuti di weekdays ni. Ada kelebihan.

Biasa aku cuti weekends jer. Bersama-sama dengan 80 juta rakyat kl yang lain.

P/S Skali skala teringin cuti weekdays. Boleh tengok wayang dengan tenang... :)

Anonymous said...

tau xpe..no cue,tak perlu bersesak.