Thursday, January 27, 2011

Moto pancit + jalan kaki




Uwaaaa!!!! hari nih kena jalan kaki gi keje,nasib baik umah dekat.
Ni gara-gara moto kesayangan aku pancit plak...mencik!

Biasala dalam berbulan-bulan dia wat hal sekali ngn pancitkan dirinya. Sebenarnya since balik keje semalam agi.

Nasib baik esok cuti, esok baru boleh rawat ko ya moto. Hurrmmm...ok rr nak gerak jalan dulu,kang terlewat plak sbb aku nak sarapan dulu.

Jumpa agi!!

*Takpe, excersise kan? katanyer...

7 comment(s):

NAZRUL AZAT said...

kesian nye, huhuuu, moto tu majuk kot xbw dia gi spore ;-)

achik ezam said...

dulu masa naek motor once a month atau few times dlm sebulan mesti bocor....

nasehat dr org muda seperti saya tukarlah kepada tubeless tyre...

p.s:eh keje jj mana eh waks???

CintaZulaikha said...

tak jauh ke jalan...adegan moto pancit mmg adegan yg amat tidak menyenangkan..huhu

singgah la blog saya klu free ya amat

http://cintazulaikha-ummi.blogspot.com

delarocha said...

dugaannnnnnn

bukankosong said...

zat: jenuh nk bwk moto ke singapore
Ezam: Jusco au2
Ika: dekat je...
Delarocha: tau xpe...dugaan tul kan..?

Joey said...

ko kena lintas bulatan tu ker baru sampai jusco??

penat la jugak yer nak jalan kaki

:)

bukankosong said...

joey...xde rr penat sgttt