Saturday, January 22, 2011

Best holiday ever!

*Umah shrek

*Revenge of the mummy


*Kalau kat c,ni conpirm ada 4 sekawan tu



*Bandar ompute'

*Suma tempat nih kami pegi,xde miss ok!

Hari ni penat giler,penat penat penat penat yg amat!...

Ni baru segar sikit pah mandi td,smpat agi on9 jab melihat khabar dr blog dan FB. Skrg serius aku on mood cuti.



*Mercu wajib ambil...globe Universal studio


Berbaloi cuti kali nih sbb dapat bercuti luar dari Malaysia, pertama kali melangkah kaki ke tempat owg buat aku excited sgt-sgt. Tadi pah smpai je di airport,Senai Johor, terus menuju puncak berjimba di Universal Studio Singapore. Tanpa mandi kata ko,mana sempat sbb kami budget masa.



*Kapal besar..kagum jab...

Kepuasan dan kegembiraan berada d'situ sukar utk nk d'gmbarkan ngn kata-kata,sape-sape yg penah pegi mesti tau bertapa bestnya bercuti.Nah a few picture aku share. Malam nih aku penat c,kit nak urai detail pasal kegiatan kami td tp kalau ada masa lain kali aku cerita lebih kat korang k.


*Layan dinasour batu, yg real kat skrin je


5 comment(s):

Xtreme_O2 said...

ish3... tambah jeles aku kt cni... :'(
mcm nk jejak kaki ini kt sana skg gak...

Anonymous said...

he..he..

LURZAN TAZA LIMAJ said...

nih yg aku jeles nih, grrrr......

i'm shin... i'm inesen said...

bila nak ajak shin plak ek??

Anonymous said...

Shin: shin kan dh pegi?..tp klau nk pegi agi...roger2 owg kat c,ni...