Thursday, January 27, 2011

Tak suka dan tak suka



Perkara dan cerita yg aku rasa tak suka, tak suka,tak suka dan tak suka...


1.) WWF- ceritera gusti yg dah ada berzaman kat TV, memboringkan! lakonan sgt diaowg?...hempas sana, hempas c,ni...

2.) Tengok cerita seram kat TV- Menjadi-jadi producer Malaysia nih duk tayang cerita-cerita seram. Seram ke? Hampeh!

3.) Politik- Kat Tanah Melayu nih tak payahla...berat sebelah sgt aku tgk. Stesen TV pun sama...cederung satu parti je.

4.) Cerita lawak buat-buat- Berlambak-lambak filem kita wajah kita(katanyer) wat rancangan macam nih,lawak merapu...buat-buat, tak suka! cth JPBC 1 & 2 (cuba teka singkatan cerita pe ni?)

5.) Iklan kos rendah kat TV- Cth iklan perfume yg ada FT (nama artis).

6.) Berita tentang saham- Sampai sekarang aku tak paham apa yg berita nih cuba sampaikan, maka aku ignore je beb! maybe sbb aku bukan owg business kot?

7.) Mawi- Ulasan aku...''No komen!''

8.) Lagu-lagu lama- Bila sowang-sowang tak mungkin aku layan lagu-lagu 60an dan 80an.

8 comment(s):

LURZAN TAZA LIMAJ said...

jom kite camping... tetibe ;-)

Anonymous said...

jommmm!!!

achik ezam said...

mari ke kotak merah jom :))

Joey said...

Hahaha..dulu aku suka tengok wwf..sekarang ni dah hilang minat

cerita seram plak, aku tak nak tengok..sebab aku tinggal sorang

Berita tentang saham, hey aku pun tak suka, tapi memandangkan company aku ada kaitan, so aku ada sikit2 kefahaman lah

lagu lagu lama best kalau layan dalam keta..hihihi

Anonymous said...

Ezam: Kotak merah?

Joey: Tau xpe..

Azam Shah said...

agreee!! lg2 bab filem seram. dan lawak buat2. err.. -__-'

gnesop.com said...

ada juga perkara yg di atas sop x suka :)

amry said...

aku dah jarang tengok tv sekarang. so no komen. hahaha