Sunday, January 2, 2011

Pelik yg berlaku



Aku sampai sekarang pelik, nape dekat Jusco Au2 tak hujan? Tapi bila masuk Au3 terus hujan padahal tak sampai 1 minit beza masa kalau guna motor.

Lain awan ke kat Au2? Sampai sekarang aku terfikir menda nih, sempadan Au2 dan Au3 adalah bulatan jalan raya, bila duk kat bulatan mulala rasa hujan mula rintik dan lebat tapi bila ke AU2...ait!!! belum ujan agi atau tak hujan pun? Padahal sape duk Au3 dah lama basah kuyup.

Dah beberapa owg dah cakap kat aku akan hal ini.Dan aku mengalami beberapa kali...

Sape yg duk area Keramat ni korang boleh rasa tak? Aneh kan?

6 comment(s):

Joey said...

Hahaha..hujan ker? Apsal aku tak rasa apa? Yang aku tau esok pagi jalan basah. Tapi kalau hujan lebat terasalah. Kalau pagi yang cerah di hujung minggu tak sah kalau tak dengar lagu jusco siti nurhaliza berkumandang.

P/s kadang2 beli sarapan kat jusco. Selalu beli waffle. ;)

bukankosong said...

hu..hu..bagus2! regular customer,kih..kih...owg2 Au3 shj kot yg terasa menda nih,tp xkisah pun cuma pelik je.

Asrul "iLham" Sany said...

ujan rahmat belum sampai lagi...;)

bukankosong said...

tu la,he..he..

bukan photographer said...

cuma ada 1 jawapan..ada bomoh hujan duduk kat kawasan Au2..hahah

bukankosong said...

ekk? patut rr, asyik tolak ujan je...