Monday, January 24, 2011

Hari tua aku



Hari ni adalah ari yg sgt happy bg aku, serius! Terkejut giler...saje bos-bos wat suprise tadi, rasa terharu sgt sbb dapat 2 bijik kek berserta hadiah-hadiah yg best.Then rasa sgt terharu gak sbb my big bos sanggup wat sebijik kek yg chumil utk aku. Sangat-sangat gembira bila masuk office pah meeting td terlihat sejibik kek atas meja. Thanks bos...sorry tak dapat papar kek kat c,ni sbb dah melantak habih...hu..hu..

Thanks juga buat bos aku yg sowang agi(bos yg aku paling rapat) sbb sanggup suruh kantin store extand hour semata-mata nak belanja aku dan yg lain makan...sangat-sangat terharu ngn bos aku tu. Walau kadang-kadang aku tersakit hati ngn beliau yg pelbagai kerenah tp tak sangka beliau sudi belanja aku dan yg lain...surprise gak...

Apapun terharu...ingat ke takde sape ingat my birthday upanya ada gak yg sudi meraikan, tak lupa jua buat kengkawan baik yg sudi meraikan.

Btw thanks jua buat yg wish kat aku specially kat FB,sms dan jua kat c,ni...thankssss guysss!!!


5 comment(s):

Xtreme_O2 said...

cuba nangis ckit! haha

i'm shin... i'm inesen said...

selamat memperingati hari kelahairan.. semoga hidup maju jaya aman sentosa ek.. dimurahkan rejeki yg halal.. dijauhkan rejeki yg haram..

Sofi Zainuddin said...

Happy Bday!

amry said...

perghhh!!!bos buat kek specia tuuuu...gier la broooo.....ni sah2 pekerja cemerlang ni. hehehe...happy besday la bro

Anonymous said...

thanks kekawannn..

Amry: tu rr...terkezut beb!