Tuesday, January 18, 2011

pecah rumah


Salam, berita yg baru aku terima masa tengah syok main badminton td. Umah bos aku kena pecah masuk!Terkejut sangat-sangat...

Kesian kat beliau...byk brg hilang, brg kemas,kamera,kunci-kunci dan duit syilling. Dan syukur pada masa itu my bos,husband dan anak-anak tidur umah mak ayah dia,kalau tak,tak taula apa jadi.

Beliau tengah bersedih sekarang...trauma yg d'alami beliau aku paham sgt sbb aku penah lalui beberapa bulan lalu. Mungkin amount tak sebanyak my bos tp hilang laptop tetap wat aku hilang arah.

Simpati untuk my bos sekeluarga, may be kawasan AU sekarang tengah season pecah masuk umah kot. Si pencuri sial bergerak dari satu kediaman ke kediaman. Lakhanat utk mereka yg tak reti nak cari rezeki halal nih.

Moga bos aku tabah hati.

8 comment(s):

Joey said...

huhuhu..takut plak

aku dahla tinggal seorang ..


dekat2 plak ni..haish...

p/s perlu housemate ?

Anonymous said...

tu rr, baik ko hati-hati,tak pun cari housemate je.At least masa ko tiada,dia ada at least.

efa said...

uhuhu tkut la nk pindah duk umah bwah..selalu duk kauters ja huhu...waa..cmno ni

Sofi Zainuddin said...

kene byk hati2 huhuhu

amry said...

makin bahaya sekarang ni....rumah dah berpagar besar gajah pon tak boleh bagi jaminan...diorang ni kaau dapat, potong tangan...baru tahu

achik ezam said...

merata rata penyamun skrg....kat sini pon sama...main pukau2 ha..tu yg serem tuh


dulu soh skola maen skrg nk taw nk duit cepat je haisshhhh penyamun tol!!!

Anonymous said...

Hmm...tension kan? Pah ni jgn terlupa baca Bismillah bila kuar umah, minta tuhan berkati agar terhindar dari menda2 tak baik.

Azmer Lias said...

takot lak tinggal sorang2..huhu