Sunday, January 16, 2011

Komen ANDA



Salam hari Ahad...


Aku rasa nak improvekan sikit blog aku nih, korang rasa apa yg menarik tentang blog aku nih? Dan apa yg korang rasa tak menarik tentang blog aku ini?


Boleh komen sesuka hati korang, baik ke? Buruk ke? Adalah pelajaran buat aku supaya aku dapat tambah dan buang sesuatu dari blog BukanKosong ini?

Jom…tinggalkan komen anda.Me kasih ya!

10 comment(s):

achik ezam said...

dah ok dah..maintain jak...hhehehe

Azam Shah said...

belog ni best jewp.
clean and smart. :)

Sofi Zainuddin said...

agree to both of them, blog ok, cool and smart ... maintain it :)

LURZAN TAZA LIMAJ said...

ok je ;-)

Azmer Lias said...

dh ok dh...!!
tpi lagi best kalo bole buat sumthing yg bole org ingt pasal blog bukan kosong ni..hehe

Joey said...

Hey, I read your blog at the beginning, and I know how much improvement you buat kat blog.

Everything is ok macam semua kat atas ni, but I kinda miss something personal.

Tapi, I think sekarang oklah kot, memandangkan follower pun dah ramai, I think you on the way sebaris dengan blogger yang terkenal di sekitar kunjungan Joey.

Anonymous said...

Me kasih suma...nnti sy try anjur contest ke apa ke...buat masa skrg tak reti agi,maklumla baru serius nk berinteraksi ngn blogger2 lain.maklumla kamek nih pemalu c,kit. Joey, something personal ek?apa tu? tp cam dh bole agak la...part2 cintan tu cam tak menjadi, kini ngh tunggu owg ketuk hati aku balikkkk...chewahhh!!!!ha..ha..

Joey said...

hahahaha.. not about cinta ajer yer inchek R.

p/s kalau mengadu pasal Jusco boleh tak? hihihi.

Xtreme_O2 said...

dah ok dah blog ni... cuba pikirkan gadget yang leh mainkan lagu... akan jadi lebih menarik kot bila blogger lain membaca.

inchek R ni jap pakai loghat kedah, jap sarawak, kelate xde ker?

ye ker malu? x perasan pon... haha

pasal chintan tu, hati tu kena ketuk pakai pe erk? tukul besi? berilah tips ckit, senang org nk ketuk nnt... :P

yanmaneee said...

nike air force
michael kors handbags
supreme new york
nike air max 270
cheap jordans
huaraches
supreme clothing
michael kors handbags
louboutin shoes
air max 95