Thursday, January 6, 2011

Pikir pe tu?



Cerita 1
Zaulyn merenung batang yang semakin menegak itu, dia terus mengusap-usap batang tersebut, kelihatan air putih mengalir keluar. zaulyn pun menjerit “..Nek lemang ni nak buat macam mana, dah masak rasanya..”..


Cerita 2
Azmir meramas-ramas kemuncak kedua-dua bukit kecil itu, hatinya puas dan semangatnya semakin berkobar-kobar, jari-jemarinya terus menguli tanpa henti. azmir tidak sabar hendak menyiapkan model untuk projek sainsnya itu yang bertajuk “bentuk muka bumi di kawasan berbukit bukau.”


Cerita 3
Saiful nizam menghisap-hisap puting itu dengan berhat-hati dan perlahan, dia tidak mahu tergesa-gesa, sesekali lidah nya menyentuh lembut hujung puting itu dan menyedut keluar sedikit susu …”cehhh masih panas, dah dekat satu jam aku rendam dalam air suam pun masih panas” . Anak saiful nizam yang masih bayi terus menangis meminta susu. saiful nizam semakin tension.


Cerita 4
Syarizal menjerit sambil menhenjut-henjut badannya dengan rakus dan kasar “Come on baby, lets make it…”..katanya berulanang-ulang kali tanpa henti.. Kemuncaknya semakin tiba dan syarizal kelihatan semakin rakus memacu kudanya untuk menamatkan perlumbaan itu, dia bertekad untuk memenangi tempat pertama dalam perlumbaan itu.


Cerita 5
Bahagian belakang kereta itu bergegar dan berhenjut-henjut. khairul azman yang dari tadi mengintip dari celah-celah pokok dapat melihat dua susuk tubuh manusia sedang melakukan sesuatu didalam kegelapan itu. khairul azman terus mendiamkan diri, dia takut kehadirannya akan disedari. Tetapi setelah lama mengintip khairul azman pun lantas bangun dan segera menawarkan khidmatnya untuk membantu mereka menukarkan tayar kereta mereka yang pancit itu.



**Kesimpulannya, Jika anda langsung tidak terfikirkan aper-aper mengenai seks semasa membaca 5 cerita diatas, ini bermaksud anda bukannya seorang yang normal. Sebaliknya jika anda terfikirkan sesuatu yang berkaitan dengan seks….jangan ler anda risau, sebab anda adalah seorang yang normal..

12 comment(s):

LURZAN TAZA LIMAJ said...

hahahahaaaa.... hahahahahaa.... adoi laaaaa... lawak sudahh... ahahahahaaaa

MiE sMiLe said...

hahah..Lucunyaaa

::FAIZ:: said...

hahahahahahahahahahahahaha



hahahahahahahhaha Gila klakar.... I Like

Azmer Lias said...

normal2x..hehe

Sofi Zainuddin said...

mwahahaha giler lucah!

siyes! aku NORMAL :)

Anonymous said...

Zat: yg 18 sx nih mana tak lawaknyaaa...

Mie: hu..hu..

Faiz: Bukan sng en Faiz kita nak komen kat c,ni..me kasih ya...singgah

Azmer: Mesti rr sbb awal2 agi aku tau ko terpikir yg bukan2 kan? He..he..

Anonymous said...

BB.B : Hu..hu..ya ya ko normal...

Miss Izah Mohamed said...

ahahha... welll im normal! kahkahkah

Anonymous said...

Miss Izah: Hishhh...noty! :)

amry said...

hahaha....kreatif idea ko ni bro..aku normal.huhu

Anonymous said...

Amry: nope my idea actually..petikan dari web...

Burp said...

aisehmen! blue gile! hahaha