Wednesday, January 26, 2011

Pilihan dalam berat



Owg kata kalau niat kita ikhlas, maka balasan juga ikhlas....

Syukur bila aku dapat tau increment salary aku antara yg ok, syukur pada yg Maha Satu atas segala rahmat dan nikmatNya. Syukur juga selama ini usaha aku untuk menjadi pekerja yg baik dan ikhlas menjadi. Ini satu semangat buat aku setelah aku melalui fasa tak berapa elok tahun lepas.

Segala-galanya ok...syukurrr

Tapi aku sedih juga (cerita sedih plak) sebab terpaksa pilih antara 2 member(dua-dua pompuan), nak d'jadikan cerita bila 2 owg mmber baik aku,d'mana tarikh kahwin diaowg jatuh pada hari yg sama. Sedih sbb tak pergi yg seorang lagi sbb majlis nyer untuk belah lelaki dan pompuan takde senggang hari...esoknya terus majlis.Walau majlisnya d'KL tp aku pilih majlis member baik seowg agi kat Terengganu.

Aku terpaksa pilih member baik yg duk d'Terengganu atas sebab kata-kata bakal suaminya yg pernah tidak mahu jemput aku ke majlisnya, owg kata terlajak perahu bole undur tp terlajak kata , mendalam sakitnya.

Memang past is past dan kami juga dah baik pun setelah isu bergaduh tahun lepas. Mungkin ini takdirnya...tambah sakit lagi dia bila member yg 2 owg (member baik lain)juga tak pergi majlisnya sbb follow aku.Beerti tak ramai ke majlisnya. Aku tak tau nak kata macam mana?Tiada niat aku untuk jadi macam ini, lagipun aku punyer maruah bila bakal suamimu meluahkan kata-kata untuk tidak menjemput aku,takkan aku nak pergi jugak kot?

Owg kata bila marah berhati-hati...marah itu syaitan...

Isu konflik dulu aku tidak mahu detailkan d'sini sbb ia telah lepas pun.Namun aku juga sedih sbb tak bole melihat member pompuan aku tu naik pelamin. Mungkin inilah takdirnya.Maaf!

Hurrrmmm....

7 comment(s):

mR.sYaH said...

baguslah cuba lupakan kesakitan itu.. selamat makan nasi minyak..

bukankosong said...

thanks syah...

Joey said...

tahniah!!

Kira gaji dah naik ke angka 3 la ni.

p/s terus berusaha!

bukankosong said...

Joey: Huish...xdela angka 3 beb! Tapi naik rr...hu..hu..

achik ezam said...

naek gaji+bonus mencurah2=happy!!!!


Btw yg lepas2 tu dh la k....jgn amik ati sangat...

Xtreme_O2 said...

harap dpt menuju ke angka 3 atau lebih drpdnya pada masa tersingkat... Usaha tangga kejayaan. Rajin menjamin masa depan.

Yg dh lps biar jer lps, menuju ke hadapan kita sebyk yg mampu! pedulikan mcm mana org pandang kita.

GOOD LUCK & ALL THE BEST!

amry said...

sedih wei tengok X kawinnnnn....tapi laki kena kuat. kan kan kan...