Monday, January 10, 2011

Lagi ? AJL?

*Wajah Ana yg kuar WHI tadi

*Tgk Ana je,TV tak yah...dah usang beb!


Kan dah cakap! Weekdays aje ok rr encik broadband aku nih (tul ke jantan jantina broadband aku?) hu..hu..nak perhatian sgt...maklumla weekend ko bersaing ngn team-team lain kat atas dan bwh umah aku nih ya.

Oh ya pasal AJL tak abih agi, then spt yg d'ketahui, ramai yg tak pueh hati ngn keputusan smlm. Juri professional yg pilih pun d'pertikaikan,tak tau rr juri mana agi sesuai. Mungkin perlu jemput juri luar kot.Entahlaaaa...

Owg tak pueh hati sbb lagu-lagu glemer dan sedap mcm lagu Yuna dan lagu Faizal Tahir tak menang bahkan xde dalam list no.2 dan no.3 pun.Ko bayangkan? mcm ana nak jadi Juara Lagu kalau dalam rank tu pun xde. So bagi juri professional lagu tu cuma menang dari segi populariti dan melodi catchy je part-part lain lemah kot. Aku tak reti hal muzik nih.So tak berani komen lebih-lebih plus team yg terlibat suma otai-otai utk jurikan semua lagu.Tak percaya ko try gi cari sape juri tuh.Yg aku ingat M.Nasir dan Habsah Hassan, dua nama yg xleh buat main-main geng.

Tapi ni Malaysia, aku paham, yg bola hari tu pun gegak gempita bising pe tah lagi isu hot mcm nih. Tambah-tambah ada medium spt FB,Twitter segala, so semua ada hak bersuara katanyer. Then jadila bising-bising ini mcm. Mesti Ana Raffeli kecik hati giler baca...namun ada gak yg menyokong,cover kat situ.Hu...hu..Sabarlah ya Ana.

Tanyala Dato'Ct dia dah lali dah lalui ujian macam nih,dia agi rr menang pn salah kalah tak yah cakap rr,siap kena kutuk beb, jgn melatah sudah, wat bodo je.Pe yg aku tau ko menang duit dan telah menang populariti pun. Jangan lupa produce lagu-lagu best agi tau.

Lupakan pasal isu ini, sbb aku tau sampai satu masa senyap rr dia. Btw aku cuti rini,mahu rest agi sepuah hati. Plus 4 hari rasanya tak masuk store sbb after cuti gi HQ plak.

Namun nape ekk? Aku rasa tak sedap hati plak nih?...tak taula.....



8 comment(s):

Azam Shah said...

dah rezeki dia kan.. :)

Anonymous said...

Yup!

LURZAN TAZA LIMAJ said...

aku baru selisih dgn ana raffali tadi, hepi je dia ;-D

Anonymous said...

Zat: mestila apy, xkan menang pun tak apy.He..he..tp dalam sape yg tauuuu

Ren said...

alhamdulillah rezeki namanya tu..

Anonymous said...

Janggel: a ah rezeki dia...

achik ezam said...

siti is always the true winner.

heheehheehe~

Anonymous said...

ezam: semestinya...