Monday, January 31, 2011

BukanKosong

*Header yg ringkas tp huduh (mcm mana tu?),tak reti wei nk wat header...

Salam...semestinyer aku cuti rini,my turn plak ya setelah bz keje time weekend.Suka!

Ok kali ni aku nak share sesuatu, pasal apa yg berlaku dalam blog BUKANKOSONG nih. Korang nak baca? Korang nak dengar? Sila-sila, mana yg tak sudi takpe,ok aje.

Bila aku buka blog je perkara pertama adalah tgk komen entry baru aku. Banyak tak komen? If byk pueh hati la,entry dpt smbutan tu. If sikit kena iktiar, moga next time ada peningkatan dr segi kualiti entry. Sebenarnya kepuasan lebih bila entry anda manyak d'komen pengunjung. Kesenangan facility utk pengunjung komen juga adalah penting.

Pahtu tgk pertambahan follower, alhamdullilah lately ada peningkatan, blog aku nih tak popular mana,maka pertambahan tu lambat. Keep in touch k mana yg follow. Selalunya aku akan follow dia balik dan baca entry dia. Tp satu je susah aku nk follow dia balik bila profail blog dia xde link. Lainla kalau dia tinggal jejak balik kat shout box.

Next adalah baca entry dalam bloglist aku. Aku baca tajuk2 yg best dari blogger-blogger yg aku rasa best. Sebab tu tajuk tu penting. Gambar-gambar yg d'letak juga menarik minat.

Pahtu check shoutbox ngn singgah jejak-jejak yg d'tinggalkan blogger. Jika ada entry menarik minat mesti aku komennyer. Kalau susah nk tekan comment sbb ada passcode bagai aku tinggal kat shout box dia aje.

Page tukar-tukar link(s) aku mesti kunjung jugak, mostly kalau ada link baru aku bukak dan akan add/follow blogger tu. Tanda penghargaan sbb sudi singgah page. Mana entry best mesti aku LIKE dan comment. Namun jika aku blogwalking gak, jika ada blog yg menarik minat mesti aku add dia.Selalu aku add sbb entry dan aura simple bermakna blog tu sendiri.

Kalau rajin aku blogwalking guna pin blog kat Story Anda dan gengblogger. Kat c,tu aku boleh baca mcm2 cerita/entry dari team blogger plus dapat idea utk tulis entry baru aku. Mostly ini yg aku lakukan setiap hari.

Actually aku blogger yg suka blog yg simple-simple,blog cepat load dan ada macam-macam widget yg berguna (noted! yg berguna aje). Aku jugak suka baca entry yg guna gaya penulisan yg simple,jelas tp bermakna tp ada lawaknya(korang paham?).Aku masih belajar ke arah itu. A few blogger je aku jumpa mampu mereka entry gaya itu.Korang can ana? Pe korang wat bila melawat Blog tercinta korang?

Ok then, me kasih dtg dan singgah : )