Sunday, January 30, 2011

Berangan jab


Hidup ini syok klau lahir-lahir je aku adalah anak jutawan,ada serba serbi yg aku dambakan.

Hidup ini juga syok klau hari-hari yg aku lalui sumanya senang,happy je dan tak perlu pikir macam-macam masalah.

Lagi best tiba-tiba satu hari secara tak sengajanya aku terjumpa wang satu juta, ada owg terjatuh dan terhilang kot. Mungkin aku terus jadi kaya dan tak perlu kerja susah-susah.



*Beranganla ko Rashid! ha..ha...

4 comment(s):

achik ezam said...

dah2 bangun pi kejer!!!!!!!!

delarocha said...

berangan memang syokkkk

bukankosong said...

Ezam: yeeee...dah balik pun nihh.He..he...

delarocha: Tau xpe..

amry said...

ko ni makan buah berangan banyak sangat ni brooo...hehe