Saturday, January 15, 2011

D'sebalik tingkap

Salam malam minggu buat suma bloggers dan follower Bukankosong.

Korang wat pe? Berjimba la tu ekk?...ha..ha..bagus rr tp jgn rr duk lupa diri lak,nnti terkandas dari landasan keimanan itu...so sape yg susah? Korang gak kan?...

Ini malam pah balik dari keje td aku just bersenang-lenang aje kat bilik.Perut pun asyik meraum lapar dr td tp seriusly malas giler mau kuar cr sesuatu utk d'makan.Nak ke kuar? ngn sejuk-sejuk mcm nih,baru aje lepah ujan kat c,ni.Seriusly nak bgtau korang,arini aku just mkn nasi waktu sarapan pagi je k...time mkn tghari dan makan ptg cuma makan kueh aje.Wow!! mcm diet lak ye? Kempiskan apa yg patut beb...

Hu..hu..maka continuela aku bersenang lenang d'bilik lagi sambil melayan Mega Movie kat TV3, cerita School of Rock ! Lama gak tak layan cerita nih since zaman student2 dulu. Story yg best yg leh wat semangat ko membara-bara!

Selain melayan Tv, aku juga mengada-ngada mengubah angin blog aku ngn menukar header.Ok tak? Ke huduh? Atau simple sangat? Entah lol...tp aku rasa dah ok sbb aku suka simple header je tp biarlah bermakna. Tenang aje bila tgk, mcm bagi aku inspirasi plus disebalik tingkap itu ada sesuatu yg menyatakan pelbagai kisah d'dalamnya. Sudah semestinya ia bukan kosong kan?Ada pahit manis yg sukar d'mengerti kadang-kadang. Harap-harap semuanya ok after that.

Apepun ...hakikat gak...esok aku keje dan hari Isnin baru cuti balik...so yg lain enjoy ur holiday ok!

Peace!

3 comment(s):

ewanthology said...

school of rock...letih tgk, dah byk kali ulang..huhu

Anonymous said...

really...actually dh lama tak tgk Tv tu yg baru layan kot.

Xtreme_O2 said...

ye jer lama x tgk tv? haha...
pasal tingkap tu, letak lah pic2 ckit dlm flame tu x pon pemandangan wak2 malam ker? huhu