Wednesday, January 5, 2011

Salah keje

Munin, sambil duk breakfast tu,meh ushar keje-keje kosong yg ada,mana tau nak tukar keje baru ke?Bidang baru ke? Penganggur-penganggur lagi rr sangat-sangat memerlukan keje kan?Tak gitu?Ni ada keje baru nih,sbb dah ada pertambahan penggunaan mesin nih skrg.Boleh apply bila-bila masa ya...

.
.
.
.
V

.
.
.
.
.
V
.
.
.
.
.
V
.
.
.
.
V

.
.
.
V
.
.
.
.
V
*Tapi aku percaya, hari pertama keje pun ko dah rasa nak berhenti keje... : )

4 comment(s):

NAZRUL AZAT said...

huhu... xnak arrr keje camtu, dok dlm kotak huhuuuu

W. Hidney said...

true true. memang setuju sangat-sangat

bukankosong said...

Zat: Tau xpe..so xyahhh...

Mr Hidney: Apa yg setujunya tu?

virulent lolita tan benihime said...

wow