Friday, September 7, 2012

antara rutin



mungkin minggu debaran yg sesak & kusut sudah berakhir

Alhamdullilah ada yg berakhir dengan baik dan sekadar sederhana

serahkan segala pada ketentuanNya, itu tawakal saya



tapi yg penting setiap kali aku cuti mesti kena kemas rumah, sampu lantai, cuci itu ini

kadang penat & marah namun bila dah siap rasa best plak sbb everythng dah under control

tidak lagi berselerak, berpasir, berhabuk & penuh bulu bulu merata

biasala kalau ternak kucing macam ni lah



kadang mereka nih kalau bergurau empat ekor habis semua dilanggarnya

mengeratkan silaturrahim konon tapi menyusahkan orang

btw ada seekor tadi tersepik laci, haha aku gelak aje

padanla dengan muka, nak main sangat kan!



antara rutin yg mana aku tak tau di mana seronoknya


4 comment(s):

Asrul "iLham" Sany said...

yang paling peberet lak tu tersepit ~

Asyraf_Crescent said...

aku doakan ko berjaya...dengan kerja...

kucing aku 2 ekor tapi mcm 20 ekor kat rumah...paling sadis tengah baring dekat hall diaorg lompat atas kepala...hangin jer...nak marah takde feel...so geram sendiri jer...haha...

bukankosong said...

@Asrul "iLham" Sany padam muka! kah kah

bukankosong said...

@crescent insyaAllah

sama rr kita beb, dilanggarnya sesuka hati, ala2 kerusi meja