Saturday, September 29, 2012

whole day



semalam the whole day keluar

jalan-jalan, shopping,cuci mata, jumpa ayah aku sekali

terperangkap dalam jem & melihat gelagat org



lama tak buat wei aktiviti ni ( bz bekerja katanya )

rindu masa muda yg owsem dulu

walau kadang keluar nih duit byk habis

tapi melihat & membeli sesuatu yg kita suka nih

adalah suatu nikmat



14 comment(s):

kainbatiksaya said...

Bila ada duit, semuanya nikmat.

Liyaa Mf said...

Aku dah lama tak buat aktiviti ni. Rindu juga :D

enchikseseorang said...

lebih suka naik tren sekarang kalau berjalan2 di kota raya...

the fikirman said...

cuti time keja paling nikmat ,
walaupun dok umah x buat apa2.

the fikirman said...

cuti time keja paling nikmat ,
walaupun dok umah x buat apa2.

Everything's Everythings said...

Hahah itu lah kan bila ad duit ni ;P

Syaifuddin Alias said...

simpan duit bro ..aku nyesal keluar shopping aritu beli benda tak patut macam baju laa.. jeans..haish...nyesal3

bukankosong said...

@kainbatiksaya awal bulan ble rrr

bukankosong said...

@Liyaa Mf sesekali bule je

bukankosong said...

@enchikseseorang elak dr jem durjana tuhh

bukankosong said...

@the fikirman tau xpeee

bukankosong said...

@Everything's Everythings sewonok ritee

bukankosong said...

@Syaifuddin Alias bukan aku yg supin pun actually, haha

NIZAM said...

yes! sgt suka dengan habiskan masa tak tentu hala. jenjalan je keje. blk terus pengsan. br trasa penat.