Tuesday, September 4, 2012

lupa parking



selalu terjadi rite?

samala kita, budget senang nak ingat, tp sekali was was datang, lupa terus



aku siap ambik gambar tiang lagi

maklumla takut lupa, tambah-tambah kalau lepas tengok wayang




16 comment(s):

.FH. said...

haha taw xpe.nak nak pusing satu tempat parking tu haha.tragedi benau.

Ri said...

haha! aku pun rajin amik gambo tiang klu parking tmpt besar2

Asrul "iLham" Sany said...

Blom ag g genting... Hantu sorok...

Fel said...

Ambil gambar. Ya. Idea bijak. Harus diamalkan bagi mereka yang cepat lupa.

adam said...

aku pula masih heret tiang penanda port parking tu ke sana ke mari. Takut lupa.

Pernah sekali dikejar pak guard. Ah celaka sungguh.

Habis jejalan bukan aku tak pulang balik tiang tuh.

aimi adilah said...

ahahahhaha...mmg parah r lau lupe tiang nie =)

khaifaiz said...

biasa la tu... kene berhati2 tkt terjadi lagi

Aku Pencerita said...

haha. ape kes lupa bro? kepala kene sedut jugak eh?

bukankosong said...

@.FH. besala tu, kadang malu plak asyik berlegar-legar je

buang masa!

bukankosong said...

@Ri tulah, kaedah senang bantu kita ingat

bukankosong said...

@Asrul "iLham" Sany wah! cuak!

bukankosong said...

@Fel hoho,besela kalau manyak berfikir ye Fel

bukankosong said...

@adam woit! ko tarik tiang tuh runtuhla bangunan

dasat! haha

bukankosong said...

@aimi adilah lebih kurang rr

bukankosong said...

@khaifaiz yup!

bukankosong said...

@Aku Pencerita lain mcm je bunyi nyer

bukan rr, normal la jadi manusia, asyik pelupa kadang

makan semut byk kot