Tuesday, September 25, 2012

scar Jo beranak 10





Scar Jo beranak sepuluh, yeay!

aku menantikan anaknya yg version tompok ala ala panda tuh

hope they all can survive smpai dewasa



dah trauma dengan ibu lana dey rey lepas yg makan semua anaknya 

kini kami mengambil langkah berjaga-jaga supaya ibu scar jo nih plak tak baham anak sendiri

learn from past

mungkin ibu lana insecure kot, tu yg dia senang bunuh anak sendiri dari melepas ke tangan org lain



kini kami letak mana yg pregnant dalam sangkar besar

jaga pencahayaan dengan tudung sangkar, elak dari terdedah pada hamster lain

dan asing sangkar, letak tempat tinggi atau jauh 

kami dah tak kacau anak dia ( dulu kacau sbb risau takut ada anak terlepas dari menyusu dan mati )

biar dia urus sendiri anaknya



8 comment(s):

Liyaa Mf said...

Err aku alergik tengok menatang2 yg macam neh. Erkkkk!

aimi adilah said...

bnyk nyeeee

the malay male said...

Subur

bukankosong said...

@Liyaa Mf haha, dah tau dah, ada pompuan yg geli tang ini

bukankosong said...

@aimi adilah tau xpe, nak jual karang, xcept yg paling chumil

bukankosong said...

@the malay male hoho

Fel said...

Ewah. Makin ramai lah warga si comel! :D

ch000tz axoera ヅ said...

hamster? errrkkkkk mif yes benda ni makan anak dia sendiri tau