Wednesday, September 26, 2012

Masalah


Memang senang nak lari dari masalah

Tapi masalah plak senang nk jmpa kamu

Hmmm... Hidup, memanglah begini



Makin tua, makin besar lah masalahnya


12 comment(s):

D i n said...

lari dari masalah bukan cara terbaik kerana terlalu bnyk masalah . hehe face it hehe~

Liyaa Mf said...

Kalau boleh memang nak lari. Tapi kalau macam tu, sampai bebila pun terasa diburu. Perasaan resah.

Tengku Fir said...

masalah itu pelangi! hidup mesti positif

bukankosong said...

@D i n makin lari makin datang, oh itulah masalah

bukankosong said...

@Liyaa Mf dan perasaan bersalah

bukankosong said...

@Tengku Fir yup, subjektif gamaknya

Haikal Blank said...

bila pegang tanggungjawab tu yang kadang rasa bermasalah je. haha

Fel said...

Bukan hidup namanya kalau tak ada masalah. Itu hakikat.

enchikseseorang said...

hebat ulasan @tengkufir . masalah itu pelangi!

setuju!

bukankosong said...

@Haikal Blank apapun kena bijak nak face masalah tuh

bukankosong said...

@Fel benarrr

bukankosong said...

@enchikseseorang tu rr...subjektif, chumil