Saturday, September 22, 2012

gadis gadis



gadis gadis suka sangat post luahan perasaan kat FB

berlendir lendir dah statusnya

putus cinta la, i lap u la, sy miss awak la

then ejaan, nahuzibillah...mengeletisss wei

ejaan  ' aku ' dah tukar jadi   ' aqu '



sekali dua ok lagi, tiga kali dan empat kali aku dah mula meluat

nasib baik FB ko milik ko

dan nasib baik jugak butang unfriend milik aku

hoho



xdelah mcm tu pun, aku tak anti sangat dengan mereka

mungkin itu sahaja cara untuk mereka meluah isi hati, menarik perhatian dan mencari kasih syg yg kurang

mana tau si tercinta tertengok, terus makin membuak buak cintanya



kalau yg lelaki buat macam tuh, aku lempang!

FB nih kena hati-hati gak, banyak salah paham boleh berlaku kat situ

yg tidak tahu menahu pasal ko, terus boleh buat bahan mengumpat pasal ko nanti


10 comment(s):

dee said...

Ya Allah.
Selamatlah aku ada blog. Boleh la aku mencurahkan kasih sayang kat situ tanpa perlu risau orang lain.
kekekeke :p

adam said...

awww~~ ailuvchiuu abam shid.. hahah

Evagurl said...

ignorance is bliss~

ewanthology said...

nama pun gadis... Mmg gitu lah yg selalunya,

bukankosong said...

@dee hoho, agaknya gitulah kot

bukankosong said...

@adam ceh, kaki kentut..haha

bukankosong said...

@Evagurl Izma nestle bliss...hahaha

bukankosong said...

@the malay male amat ayu nyer mereka ye

Felly Sophia said...

Aku pun sangatlah tak suka mereka yang menulis macam rempit.

Unknown said...

best ja entry awak, ada jg kena macam ni kat bandar keningau, sabah...hehe sabar ja lah kan